سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 RSS 

 تعداد بازدید کنندگان
134055

 بازدید امروز: 0

 بازدید دیروز: 15

 Atom 

  وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز

خداوند آن را دوایی قرار داد که با آن دردی و نوری که با آن ظلمتی نیست [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]

خانه| مدیریت| شناسنامه | ایمیل



درباره من

وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز
مدیر وبلاگ : برق86(شیراز)[97]
نویسندگان وبلاگ :
محمد خیاطیان[0]
محسن تجلی فر[0]
سید رشید خاضعی نسب[0]
بهروز ذاکر[0]
عادل طاهری[0]
سارا ستار زاده[0]
فاطمه یوسفیان[0]
فاطمه استوار[1]
محمد علی رستمی[0]
محسن غفرانی جهرمی[0]
زینب باقری[0]
نسیم رضایی[0]
پیمان آقایی[0]
زهره شریفی[0]
نیلوفر محمدی[0]
عباس مهربان جهرمی[0]
فرشید نصر فرد جهرمی[0]
احسان جانکی پور[0]
محسن حضرتی یادکوری[0]
محسن مهرورز (@)[2]

علی عبیری جهرمی[0]
مهسا رضایی[0]
احسان رستمی[0]

این وبلاگ را دانشجویان برق دانشگاه شیراز- ورودی86-تدوین کردند ودر آن مطالبی در خصوص علم الکترونیکو کامپیوتر و فن آوری های نو و مذهب وتاریخ واخبار و...یعنی از شیر مرغ تا جون آدمی زاد بدست میاد

لوگوی من

وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز

لوگوی دوستان






فهرست موضوعی یادداشت ها

کامپیوتر[26] . برق علم برتر[14] . اخبار[12] . مذهب[7] . سرگرمی[5] . جامعه[3] . 30یا 30[2] . هنر[2] . از برو بچه های همین دانشکده...[2] . تاریخ . ورزشی .


آرشیو

اردیبهشت 87
خرداد87
تیر87
مرداد87
شهریور


حضور و غیاب

یــــاهـو


اشتراک

 


شرکت مایکروسافت هشدار داد ممکن است هکرها به علت وجود نقصی در یکی از بخش های نرم افزار Access این شرکت بتوانند به رایانه های شخصی کاربران نفوذ کنند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از khodkar.ir، مایکروسافت اعلام کرده که گزارش هایی دریافت کرده که نشان می دهد این نقص در نسخه های 2000، 2002 و 2003 این نرم افزار اداری وجود دارد، ولی خوشبختانه هیچ مشکلی از این بابت در Office Access 2007 مشاهده نشده است.
به گفته یکی از سخنگویان مایکروسافت نقص مذکور مربوط به یکی از plug-in های این نرم افزار به نام Snapshot Viewer است که به مهاجمان امکان می دهد از راه دور به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند.
این خبر در شرایطی اعلام می شود که مایکروسافت قرار است چند وصله امنیتی جدید برای تولیداتش و از جمله ویندوز ویستا عرضه کند.

 



¤ نوشته شده توسط برق86(شیراز) در ساعت 8:26 عصرپنج شنبه 87 تیر 20

تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیت های تجاری با استفاده از شبکه های ارتباطی کامپیوتری به ویژه اینترنت است.تجارت الکترونیک به نوعی تجارت کاغذ است.به وسیله تجارت الکترونیک تبادل اطلاعات خرید و فروش واطلاعات لازم برای حمل و نقل کالا ها با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد شد.شرکت ها برای ارطبات با یکدیگر محدودیت های فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده تر و سریعتر صورت می پذیرد.ارتباط فروشندگان با مشتریان نیز میتواند به صورت یک به یک با هر مشتری باشد.
به عبارت دیگر تجارت الکترونیک نامی عمومی برای گستره ای از نرم افزارها و سیستم ها است که خدماتی مانند جستجوی اطلاعات مدیریت تبادلات بررسی وضعیت اعتبار اعطای اعتبار پرداخت به صورت online گزارش گیری و مدیریت حساب ها را در اینترنت به عهده می گیرند.این سیستم ها زیر بنای اساسی فعالیت های مبتنی بر اینترنت را فراهم می آورند.هدف از به کار گیری تجارت الکترونیک ارائه روشی جدید در انجام امور بازرگانی و مبادلات تجاری می باشد.این روش یک پل الکترونیکی را بین مراکز تجاری ایجاد نموده است که به واسطه آن تاجران قادرند محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سراسر جهان مستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیت ها عرضه کنند.تجارت الکترونیک با حجم کمتری از اطلاعات که لزوما در قالب یکسانی نبوده و بین مردم عادی ردو بدل می شود سرو کار دارد.
بسیاری از اقتصاد دانان و متخصصان بر این عقیده اند که در سالهای اخیر انقلابی مشابه انقلاب صنعتی به وقوع پیوسته که جهان را وارد عصر اطلاعات ساخته و بسیاری از جنبه های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی حیات بشر را دستخوش تحولی عمیق نموده است.یکی از ابعاد این تحول تغییرات بنیادینی است که در روابط اقتصادی بین افراد دولت ها و موسسات به وجود آمده است.مبادلات تجاری بین افراد و شرکت ها و موسسات و دولت ها با یکدیگر به سرعت از حالت سنتی خود که عمدتا مبتنی بر اسناد و مدارک کاغذی خارج شده وبه سوی انجام مبادلات از طریق بهره گیری از سیستم های مبتنی بر اطلاعات الکترونیکی در حرکت است.تجارت الکترونیکی در زمینه های مختلف فعالیت های بازرگانی نفوذ کرده واز معاملات الکترونیکی میان خریداران خرد و بازرگانان و مراکز اطلاع رسانی و انجمن های مجازی گرفته تا مبادلات میان دولت ها و ملت ها گسترش یافته است.همه این موارد باعث شده تا این مبحث به عنوان مهمترین مسئله و دانش روز مطرح شود و دغدغه بنیادین کشورهای توسعه نیافته و یا در حال توسعه باشد زیرا این گونه کشورها می دانند کوتاهی در این زمینه به زودی به طور کامل از میدان تجارت جهانیکنار رفته و اندک بهره خود را نیز به کشئرهای توسعه یافته صنعتی که همگام با این تجارت نوین گام برداشته اند خواهند سپردبرخی پژوهش های انجام شده در این زمینه نشان میدهد که حرکت به سوی بازرگانی الکترونیکی برای شرکت های سراسر جهان دست کم 25/1 تریلیون دلار حفظ سرمایه تا سال 2002 به همراه داشته است.گزارش دیگری که توسط شرکت سیسکو ارائه شده نشان می دهد که سالیانه بیش از 800 میلیون دلار با استفاده از نرم افزارهای بازرگانی الکترونیکی در هزینه ها صرف جویی می شود.



¤ نوشته شده توسط برق86(شیراز) در ساعت 8:25 عصرپنج شنبه 87 تیر 20

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از khodkar.ir، با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی شما می‌توانید پیامک‌های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال کنید.
این نرم‌افزار هم اکنون در آدرس : http://www.mci.ir/?1654 قابل دانلود است.
این در حالی است که در حالت عادی و بدون استفاده از این نرم افزار، پیامک های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیامک شکسته می شوند و این مساله هزینه مضاعفی را برای کاربر تحمیل می کند.
بنابراین، استفاده از این نرم افزار نه تنها امکانات فارسی را برای ارسال پیامک های شما فراهم می سازد ، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های شما خواهد شد.
این نرم افزار امکان ارسال پیامک های فارسی در دو حالت فشرده و غیر فشرده را دارد. در حالت فشرده گوشی تلفن همراه گیرنده باید نرم افزار پیام رسان فارسی را داشته باشد تا پیامک دریافتی قابل خواندن باشد، ولی درحالت غیر فشرده، پیامک ارسالی بر روی گوشی هایی که این نرم افزار را ندارند نیز قابل خواندن است.
با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان می‌توانید پیامک‌های فارسی را با حجم حدود 200 کاراکتر ارسال کنید. پیامک‌های ارسالی توسط این برنامه، توسط نرم افزار پیام‌رسان دیگری که بر روی تلفن همراه مقصد نصب شده است، قابل دریافت و مطالعه می‌باشد. توسط پیام‌رسان می‌توان برای افرادی که این نرم افزار را ندارند، نیز پیامک فارسی ارسال کرد، که شرح داده خواهد شد.
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده است که تولیدکنندگان و یا واردکنندگان انبوه گوشی تلفن همراه درخواست می شود در صورتیکه مدل گوشی آنها در لیست گوشی های تست شده برنامه پیام رسان وجود ندارد جهت کنترل و تست یک نمونه از گوشی مورد نظر را به آدرس : ضلع شمالی دانشگاه صنعتی شریف کوچه گلستان پلاک 5 مرکز تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته شریف تلفن 66006399 (آقای جوهری زاده) تحویل نمایند تا پس از تست در لیست مربوطه درج شود

¤ نوشته شده توسط برق86(شیراز) در ساعت 8:23 عصرپنج شنبه 87 تیر 20

بهینه سازی صفحات سایت برای موتور های جستجو (SEO)
 
SEOیکی از علاقه مندی ها و شاید آرزو های هر وبمستری، بالا رفتن آمار بازدید سایت و همچنین Page Rank صفحات بین موتور های جستجو است. امروزه موتور های جستجو نقش بزرگی را در آمار بازدید یک سایت ایفا می کنند و قاعدتا سایت هایی که صفحات بهینه و سازگار تری با موتور های جستجو دارند، در بدست آوردن Page Rank موفق تر خواهند بود. در ادامه یک مقاله به صورت pdf در رابطه با بهینه سازی صفحات برای موتور های جستجو قرار دادم که مطمئنا برای وبمستر ها و دوستانی که علاقه مند به مسائل SEO هستند مفید خواهد بود.



¤ نوشته شده توسط برق86(شیراز) در ساعت 8:22 عصرپنج شنبه 87 تیر 20

با طراح دیجیتالی لگو آشنا شوید
 
   
lego-logoبی شک اکثر ما لگو (Lego) را می شناسیم، آجرهای پلاستیکی کوچکی که می توان با در هم فرو کردنشان مدلهای واقعی و غیر واقعی خلق نمود و سرگرم شدن با آنها هم سن و سال ندارد چه 3 ساله باشید و چه 103 ساله لگو ها سرگرمی جذابی هستند. کمپانی محبوب لگو نرم افزاری را منتشر کرده است با عنوان طراح دیجیتالی لگو یاLego Digital Designer که علاقه مندان به این سرگرمی می توانند با آن به صورت مجازی مشغول چیدمان لگوها در کامپیوتر شان شوند و مدلها یا همان کیتهای تحت لگوی خود را خلق نمایند.



¤ نوشته شده توسط برق86(شیراز) در ساعت 8:21 عصرپنج شنبه 87 تیر 20

<   <<   6   7   8   9   10      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

خانه| مدیریت| شناسنامه |ایمیل