سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 RSS 

 تعداد بازدید کنندگان
133474

 بازدید امروز: 1

 بازدید دیروز: 9

 Atom 

  وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز

مزد جهادگر کشته در راه خدا ، بیشتر نیست از مرد پارسا که معصیت کردن تواند لیکن پارسا ماند . و چنان است که گویى پارسا فرشته‏اى است از فرشته‏ها . [نهج البلاغه]

خانه| مدیریت| شناسنامه | ایمیل



درباره من

وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز
مدیر وبلاگ : برق86(شیراز)[97]
نویسندگان وبلاگ :
محمد خیاطیان[0]
محسن تجلی فر[0]
سید رشید خاضعی نسب[0]
بهروز ذاکر[0]
عادل طاهری[0]
سارا ستار زاده[0]
فاطمه یوسفیان[0]
فاطمه استوار[1]
محمد علی رستمی[0]
محسن غفرانی جهرمی[0]
زینب باقری[0]
نسیم رضایی[0]
پیمان آقایی[0]
زهره شریفی[0]
نیلوفر محمدی[0]
عباس مهربان جهرمی[0]
فرشید نصر فرد جهرمی[0]
احسان جانکی پور[0]
محسن حضرتی یادکوری[0]
محسن مهرورز (@)[2]

علی عبیری جهرمی[0]
مهسا رضایی[0]
احسان رستمی[0]

این وبلاگ را دانشجویان برق دانشگاه شیراز- ورودی86-تدوین کردند ودر آن مطالبی در خصوص علم الکترونیکو کامپیوتر و فن آوری های نو و مذهب وتاریخ واخبار و...یعنی از شیر مرغ تا جون آدمی زاد بدست میاد

لوگوی من

وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز

لوگوی دوستان






فهرست موضوعی یادداشت ها

کامپیوتر[26] . برق علم برتر[14] . اخبار[12] . مذهب[7] . سرگرمی[5] . جامعه[3] . 30یا 30[2] . هنر[2] . از برو بچه های همین دانشکده...[2] . تاریخ . ورزشی .


آرشیو

اردیبهشت 87
خرداد87
تیر87
مرداد87
شهریور


حضور و غیاب

یــــاهـو


اشتراک

 


بسم الله قاصم الجبارین

ومکرو مکرالله والله خیرالماکرین

«خشونت محکوم است»، « خشونت سازمان یافته» ،« گروه فشار» و.... هزاران دست از این عناوین را تاکنون در مطبوعات خاصی دیده بودیم وآنقدر برروی این عناوین مانور سیاسی دادند که خیالمان شده بود که واقعا جامعه ایران گرفتار تقابل 2 گروه خشونت طلب وصلح طلب است. صلح طلبانی که اهل گل وبلبل وگفتگو بوده وخشونت طلبانی که هنوز بر سر عقاید قدیمی خود پافشاری کرده ودم از جامعیت اسلام می زنند. «خشونت را محکوم کن ولی خود بدان عمل کن» این تئوری ماکیاولیستی قرن 20 هانتیگتون که به عقیده خلل ناپذیر آقایان رفرمیست وتجدد خواه تبدیل شده بود برای جامعه دانشجویی ارمغانی جزورود گفتمان لمپنیسم ودگماتیسم مدرن به بخشی از بدنه دانشجویی نداشت و18 تیر78به خوبی پرده از نیات سوء این نظریه پردازان بی هنربرداشت واینک تا سالهای سال باید دسترنج این آقایان در قالب پروژه وارداتی توسعه سیاسی را در دانشگاهها با تولد گفتمانهای پوچگرا ونیهیلیستی ونئومارکسیسمی شاهد باشیم شاهد باشیم. گروهی که هنوز تفکرات ماکیاولیستی اربابان سیاسی خود را در سرداشته وبا کنار نهادن همیشگی گفتمان منطق وآزاد اندیشی، تنها وتنها به آن چیزی فکر می کنند وعمل می کنند که دیکته شده محافل خصوصی آقایان تئوری پرداز سالهای اصلاحات است. گفتمان را کنار نهاده وکوفتمان را دردست گرفته، قلم را با چماق وعقل را با سنگ عوض کرده اند. هیجان را درآتش زدن اموال بیت المال خلاصه کرده وافتخار سینه چاکی وگریبان چاک کردن برای مرگ حقوق بشر ولیبرال دموکراسی خشن را دارند. از ظلم به جامعه کارگری وهمبستگی با کارگران می گویند ولی غافل از اینکه خود عمله وکارگر استبدادند. داعیه حمایت از قومیت ها رادارند در حالیکه ملیت خودر افراموش کرده وخبر چین سازمان منافقین وسازمان سیا واحتمالا گروه ریگی وطالبان شده اند. دم از احترام به مخالف می زنند ولی احترامی از نوع برخور د با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل. دم از استقلال می زنند ولی پای ثابت جلسات احزاب وبنیادهای بی بنیاد وخود ساخته اند گاهی همچون عمله وگاهی درهیبت مسئول شاخه جوانان. هرهری مذهبی وهرهری بودن در سیاست تنها هنر این آقایا ن بی وزنی است . کسانی که هیچ اعتقاد راسخ سیاسی یادینی ندارند وبسته به شرایط(مالی ) از هر گروه وجناحی که تشخیص بدهند حمایت می کنند وتا پای جان دراجرای منویات دیکته شده ایستاده اند. متاسفیم برای کسانی که با دست خود مرگ خود را رقم زده اند وبه زودی به زباله دانی تاریخ خواهند پیوست. همانجا که اربابانشان همچون استالین، هیتلر، چنگیزخان و... رفته اند. اقداماتی از نوع حمله به مراسمات قانونی دانشجویی مارا به یاد حملات وحشیانه عمال پهلوی به دانشجویان دانشگاه تهران در 16 آذر 32 می اندازد وچه جالب که این بار نیز در دانشگاه تهران این اقدام ننگین از سوی نوچه های لیبرال دموکراتها ومسئولان شاخه جوانان آقایان صورت گرفت تا ثابت کنند اگر نظام شاهنشاهی از لحاظ سخت افزاری ونرم افزاری از صحنه کشور رخت بربسته ولی ما کماکان افتخار حفظ نگرش اقایان به دانشجویان مسلمان وآزاد اندیش را حفظ کرده ایم.

آقایان بی هویت، فاین تذهبون؟به کدامین ریسمان چنگ زده اید؟نان ازآخور کدام حزب سیاسی خورده اید که اینگونه دانشگاه اسلامی را صحنه تاخت وتاز مغولانه خود قرار داه اید؟ فاشیسم گرایی وتحجر تا به کی؟ گوش به فرما نبودن بدون منطق ولحظه ای تفکر تا به کی؟ درزمانه ای که نظام جمهوری اسلامی در حال غلبه هژمونیک در عرصه سیاسی ، اجتماعی وبین الملل می باشد، اقایان لطفا مشخص کنند که با کدام گفتمان ومانیفیست می خواهند در عرصه خطیر اعتلای آرمانهای جنبش دانشجویی مسلمان گام بردارند؟ متاسفانه تجربه سالهای اخیر نشان داده است که این جماعت بی وزن گاهی به دامان لیبرالیسم چنگ زده وامثال علی افشاری واکبر عطری ومومنی را تحویل جامعه داده ومزدبگیر آمریکای جنایتکار می شوند وگاهی نیز دست به دامان افکار سوسیالیستها ومارکسیتها شده وبه اعتقاد ما اینگونه حرکات خشن از این جماعت محدود در دانشگاه تهران برگرفته از منش مستبدانه وخشن به ارث برده از سوسیالیسم استالین ولیبرالیسم آمریکایی می باشد نه تکیه به آرمانهای اصیل ورحمه للعالمین اسلام ناب محمدی.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ضمن محکوم کردن شدید اینگونه حرکات سخیف ودون عقل از سوی مدعیان آزادی بیان(زبان) وجامعه مدنی(زدنی) ، انزجار خود ر ااز آشوب طلبیهای این جماعت بی هویت دانشجو نما وتئوری های اربابا ن سیاسیشان اعلام نموده واین پیام انقلابی را به گوش اربابان داخلی وخارجی این اراذل واوباش می رسانیم که جنبش دانشجویی مسلمان هرگز حاضر به پذیرفتن دایگی احزاب باد را ندارد واینگونه حوادث کوچک به هیچ عنوان نمی تواند خللی در ارده بلند همتانه بزرگ مردان انجمنهای اسلامی دانشجویان وارد نماید.

ان تنصروالله ینصرکم ویثبت اقدامکم                     

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگا ه شیراز



¤ نوشته شده توسط برق86(شیراز) در ساعت 11:38 صبحشنبه 87 شهریور 16

دختران در ترکیه در فشار برای برداشتن حجاب می گریند.در فرانسه هم دختران محجبه از دانشگاه اخراج میشوند!

گری? دختران محجبه در ترکیه  بخواطر فشار برای بی حجابی

دختران در ترکیه در فشار برای برداشتن حجاب می گریند.در فرانسه هم دختران محجبه از دانشگاه اخراج میشوند!



¤ نوشته شده توسط برق86(شیراز) در ساعت 7:23 عصردوشنبه 87 مرداد 28


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

خانه| مدیریت| شناسنامه |ایمیل