سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 RSS 

 تعداد بازدید کنندگان
133873

 بازدید امروز: 3

 بازدید دیروز: 19

 Atom 

  وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز

بهترینِ برادرانت، کسی است که به حق، برای تو بسیار خشم گیرد . [امام علی علیه السلام]

خانه| مدیریت| شناسنامه | ایمیل



درباره من

وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز
مدیر وبلاگ : برق86(شیراز)[97]
نویسندگان وبلاگ :
محمد خیاطیان[0]
محسن تجلی فر[0]
سید رشید خاضعی نسب[0]
بهروز ذاکر[0]
عادل طاهری[0]
سارا ستار زاده[0]
فاطمه یوسفیان[0]
فاطمه استوار[1]
محمد علی رستمی[0]
محسن غفرانی جهرمی[0]
زینب باقری[0]
نسیم رضایی[0]
پیمان آقایی[0]
زهره شریفی[0]
نیلوفر محمدی[0]
عباس مهربان جهرمی[0]
فرشید نصر فرد جهرمی[0]
احسان جانکی پور[0]
محسن حضرتی یادکوری[0]
محسن مهرورز (@)[2]

علی عبیری جهرمی[0]
مهسا رضایی[0]
احسان رستمی[0]

این وبلاگ را دانشجویان برق دانشگاه شیراز- ورودی86-تدوین کردند ودر آن مطالبی در خصوص علم الکترونیکو کامپیوتر و فن آوری های نو و مذهب وتاریخ واخبار و...یعنی از شیر مرغ تا جون آدمی زاد بدست میاد

لوگوی من

وبلاگ تخصصی مهندسی برق دانشجویان 86 شیراز

لوگوی دوستان






فهرست موضوعی یادداشت ها

کامپیوتر[26] . برق علم برتر[14] . اخبار[12] . مذهب[7] . سرگرمی[5] . جامعه[3] . 30یا 30[2] . هنر[2] . از برو بچه های همین دانشکده...[2] . تاریخ . ورزشی .


آرشیو

اردیبهشت 87
خرداد87
تیر87
مرداد87
شهریور


حضور و غیاب

یــــاهـو


اشتراک

 


سخنم درباره روز والنتاین


واقعاً جای تأسف است، در حالی که والنتاین و دیگر جوانان مسیحی مسلمان می شوند و سنت های اسلامی را بر سنت های مسیحی ترجیح می دهند، جوانان مسلمان ما مفتون سنت های گناه‏آمیز غربی می‏شوند. 


چند سالی است حوالی 26 بهمن ماه ( 14 فوریه ) که می شود هیاهو و هیجان را در خیابان ها می بینیم. مغازه های اجناس کادوئی لوکس و فانتزی شلوغ می شود. همه جا اسم Valentine به گوش می خورد. اغلب بچه مدرسه ای ها می دانند که " در قرن سوم میلادی در روم باستان فرمانروایی بوده است به نام کلودیوس دوم. کلودیوس عقاید عجیبی داشته است از جمله این که سربازی خوب خواهد جنگید که مجرد باشد. از این رو ازدواج را برای سربازان امپراطوری روم قدغن می‏کند. کلودیوس به قدری بی رحم و فرمانش به اندازه ای قاطع بود که هیچ کس جرأت کمک به ازدواج سربازان را نداشت. اما کشیشی به نام والنتیوس ( ولنتاین )، مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می کرد. کلودیوس دوم از این جریان خبردار می شود و دستور می دهد که والنتاین را به زندان بیندازند. والنتاین در زندان عاشق دختر زندانبان می شود. سرانجام کشیش به جرم جاری کردن عقد عشاق، با قلبی عاشق اعدام می شود. از این رو او را به عنوان شهید راه عشق می دانند و از آن زمان نهاد و سمبلی می شود برای عشق! "


این که کشیشی بیاید و پسرهای مجرد را به دخترهای مجرد برساند و برایشان عقد ازدواج جاری کند و چنین امر خیری بزرگ داشته شود، هیچ ایرادی ندارد. اما متأسفانه چنین روزی بیش‏تر روز دختربازی و پسربازی شده است و دخترها و پسرها بدون عقد شرعی با هم مرواده دارند و به همدیگر هدیه می‏دهند.


تردیدی نیست که این سنتی غربی و غیر اسلامی است و اهتمام به آن ترویج گناه و بدعت است. در اسلام معنا ندارد که دختران و پسران نامحرم روابط غیر شرعی با هم داشته باشند و به هم هدیه بدهند.




چاره چیست؟

این وبلاگ را ببنید. راه حل های جالبی برای مقابله با سنت والنتاین به دست داده است

 

ولنتاین ، نه ؛ چه چیز آری ؟



¤ نوشته شده توسط برق86(شیراز) در ساعت 10:23 عصریکشنبه 87 مرداد 20


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

خانه| مدیریت| شناسنامه |ایمیل